De departe, cea mai idioată cercetare:

Un studiu facut in Statele Unite ale Americii arata ca nu exista nicio legatura intre obezitatea la copii si faptul ca ei consuma mancare de tip fast-food. S-a demonstrat ca vanzarea mancarii de tip fast-food sau junk food, precum si a dulciurilor in institutiile scolare nu are nimic de-a face cu faptul ca micutii devin obezi. Sursa

În articol mai scrie că nu există nicio diferenţă între şcolile care vând chipsuri şi cele care vând fructe, că au urmărit ce se întâmplă cu elevii care se mută de la fast-food la slow food şi nu se produce nicio modificare. Nu spune nimeni că chipsurile îngrasă pe moment, mănânci un cartof prăjit şi pui 2 kg, dar, în timp, când metabolismul nu mai e ca la 14 ani, apar şi problemele de sănătate din cauza produselor cu grăsimi nesănătoase. Una e ca un elev să mănânce lactate, cereale, carne pe grătar, fructe şi legume, şi alta e să mănânce shaorma şi kebab.

Dar încep să se vadă campaniile făcute împotriva acestui tip de mâncare şi din ce în ce mai multe fast-fooduri se închid. Oare câţi bani trebuie să primeşti sau ce presiune trebuie să se pună asupra ta din partea comercianţilor de fast-food ca să realizezi un asemenea studiu?