Pentru ca masinile electrice nu au nevoie de motoare clasice, cutii de viteze, radiatoare, turbine, sistem de evacuare si sistem de racire, zeci de milioane de angajati care lucrau direct sau indirect in industria auto au ajuns someri.
70% dintre cei care lucrau in industria petroliera sunt acum someri. Milioane de someri s-au alaturat milioanelor de someri din industria auto.
Fara accizele si taxele la carburanti, bugetul UE este mai sarac cu cateva sute de miliarde de Euro. Acum s-a vazut cel mai bine ca mare parte din bugetele tarilor din UE erau formate din taxe si accize.
Satiile peco din toata lumea au fost inlocuite cu statii automate de incarcare a bateriilor, iar asta inseamna alte milioane de someri.
La fel ca Nokia, Siemens, Alcatel si Philips, firmele auto consacrate din Europa nu au nicio sansa in fata masinilor electrice chinezesti mult mai ieftine.
Intr-un final, a doua zi dupa ce toate masinile au devenit electrice, avem milioane de someri, burse cazute, apocalipsa, colaps.
Intelegeti acum de ce nimeni nu se grabeste cu masinile electrice?
In afara de producatorii de energie electrica, baterii si motoare electrice, nimeni nu-si doreste inca masina electrica.
Cel mai frica de masina electrica le este producatorilor auto consacrati si politicienilor. Pentru imagine, producatorii fac cate un model electric, dar au grija sa fie mai mult expus prin targuri si reviste, decat vandut.
De aia o masina electrica este acum mult mai sumpa decat merita si nimeni nu se omoara sa umple pamantul cu puncte de incarcare pentru masini electrice.